Garanciális tudnivalók

 

Az általunk forgalmazott termékek, illetve az általunk elvégzett szolgáltatások után 6 hónap – 3 év garanciát vállalunk.

A garancia tartama 3 hónaptól akár 10 évig terjedhet egyedi karbantartási szerződés esetén.

A garanciális időtartamon belül vállaljuk a termék kijavítását, cseréjét. Cserére csak abban az esetben kerülhet sor, ha a termék kijavítására nincs lehetőség. Amennyiben a kijavítás és a csere sem lehetséges, úgy felajánlunk egy helyettesítő terméket, amit ha a vásárló nem fogad el, úgy a megvásárolt termék vételárát visszatérítjük.

Garanciális ügyintézés menete:

A cégünk által értékesített, felszerelt, beüzemelt hűtő, vagy klímaberendezés meghibásodását cégünk felé kell személyesen, telefonon, vagy e-mailen bejelenteni. Ezt követően – előzetes egyeztetés után – szakembereink megkeresik a hiba okát és amennyiben a megfelelő eszközök, alkatrészek rendelkezésükre állnak, úgy azonnal el is hárítják azt. Amennyiben erre a helyszínen nincs lehetőség, úgy a szükséges alkatrész, eszköz beszerzése után egy későbbi időpontban kerül erre sor.

Jótállási felelősségünk kizárása:

Jótállási felelősségünk nem áll fenn, ha bizonyítható, hogy a hiba rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb a vásárlás után keletkezett okból következett be.